Inzet op meer (gerichte) bezoekers

BAS Trucks koopt en verkoopt gebruikte trucks. Al jaren geleden ontdekten zij de voordelen van Google AdWords. Voor BAS Trucks een belangrijk medium om internationaal onder de aandacht te komen. De campagnes deden hun werk, maar het moest efficiënter kunnen. Artform vond het tijd voor een grondige onderhoudsbeurt.

De optimalisatie van de Google Adwords campagnes hebben we nauwkeurig aangepakt. Dat begon met een goed voorbereid, diepgaand onderzoek. Naar zoekwoorden, koopmotieven, cultuurverschillen, bezoekersgedrag, conversies en marktspecifieke informatie. De bevindingen uit het onderzoek vertaalden we naar een nieuwe logische structuur voor de campagnes. Met de nieuwe structuur werd de basis gelegd voor meer online succes.

De nieuwe opzet van de campagnes leverde direct meer bezoek op. Dit voor hetzelfde budget. Verder zorgen we voor kennisoverdracht. Daarvoor zitten we nog periodiek rond de tafel.

 

Theo van Kempen, directeur BAS Trucks:

“We besteedden al veel aandacht aan zoekmachinemarketing, maar het moest nóg efficiënter kunnen. Artform kwam inderdaad met nieuwe inzichten en handige aanpassingen die onze conversies een flinke impuls gaven.”

 

Wil je meer weten over onze aanpak, dit specifieke project of wat wij voor jou kunnen betekenen? Neem dan contact met ons op, bel naar 0492-370087 of mail naar info@artform.nl.

BAS Trucks

Wat hebben we gedaan?
AdWords campagnes
Conversie optimalisatie
Webanalytics

Bekijk website